>Vokalistkunstner<

Forside/menu

Anmeldt som en af ​​de førende vokalister og perfomers i det vestlige New York.
Ms Distefano er klassisk uddannet lade hende sortiment i vokal og repertoire til at være omfattende og fantastisk. Hun har studeret crossover at omfatte jazz, pop, ballader og musikteater med den berømte NYC vocal coach fra sangerens Forum, der vejledes Liza Minnelli, Tony Bennett og mange flere anseelse kunstnere. Du vil elske hendes professionalisme og evne til at synge lummer jazz og derefter gå ind i et klassisk stykke, alsidighed, som ikke kan tilbydes af mange andre kunstnere.

Med 10 års erfaring vil hun tilpasse meget underholdende, elegante og engagerende programmer, personlige til dit arrangement.

Ms Danielle Distefano kommer stærkt anbefales, og hendes evne i sang arier, italienske gade sange, musikteater, ballader, jazz, pop, kirkemusik og Bollywood har bragt rave anmeldelser og mange encore forestillinger fra hendes publikum som en af ​​det vestlige New York og Ontario Canadas mest populære og engagerende vokal kunstnere.

Hun synger på en lang række koncerter, galas, firmaarrangementer, indsamlingsaktioner og private parter i hele det vestlige New York og Ontario, Canada. Hendes kalender fylder hurtigt, så kontakt nu for tilgængelighed.

Danielle gjort vores datters bryllup noget mindeværdig for alle. Faktisk efter brylluppet flere gæster erklærede, at de er nødt til at gå se Phantom of the Opera efter Danielles ' "Tænk på mig". Danielle hjalp med alle faser af planlægningen og også var i stand til at give vidunderlige forslag til valg af sang, og også kommunikeret med musikerne. Jeg vil varmt anbefale hende!

Anmeldelse af Faye B. fra Buffalo, NY den 2016/07/17

Bryllup ceremoni

Danielle var stor! Hendes stemme var smuk og hendes talent var præcis, hvad jeg forestillede for vores særlige dag! Jeg kender gæster græd, da hun sang Ave Maria ... det var smukt! Vi var meget imponeret og tilfreds. Hun hjalp mig også med forslag til musik, og da jeg aldrig har været planlagt et bryllup ceremoni før, hendes råd kom i praktisk. Danielle er en stor solist og vi kan varmt anbefale hende! Tatiana og Christian Amico 7/10/10!

Anmeldelse af Tatiana S. fra Buffalo, NY den 2016/07/10

Fødselsdagsfest (voksen)

Min tante var så imponeret over Danielle præstationer og kvaliteten af ​​hendes engleblid stemme, at hun har besluttet at give hendes navn til mange andre, der er på udkig efter en kvalitet sangerinde. Hun er over alle stemmer, vi har hørt i toppen - ingen opera stjerne jeg nogensinde har hørt kunne besejre hende i en kamp af stemmer og 16 år! Min Gud, hvad en velsignelse hun er for os.

Anmeldelse af Karl K. fra Lockport, NY på 2016/10/05

Relaterede kunstnere:

Jørgen Nyhøj